Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.
Az oldal tartalama egy frissebb verziójú Adobe Flash Player telepítését igényli.

Get Adobe Flash player

Iratkozzon fel hírlevelünkre!   Akciós ajánlatok várják minden hónapban.  


Ticket kezelő bevezetés

Meglévő ügyfeleinknél bevezettük a saját fejlesztésű, ügyfeleink igényeihez alakítható hibabejelentő rendszerünket, amivel nyomon követhetővé válnak rendszergazdáink munkaórái.

A fejlesztés egy tipikus online ticket kezelő rendszer, amely lehetővé teszi a felhasználók számára kéréseit rögzíteni az IT felé. Így az eltöltött munkaórák, feladatok, fejlesztések, hibák állapotáról "real time" tájékozódhat a ticket tulajdonosa. Kényelmi szempont, hogy az azonosításhoz nincs szükség új felhasználónevet és/vagy jelszót megjegyezni, mert minden ügyfelünknél biztonságos csatornán keresztűl kommunikálunk a cég központi domain szerverével, ahonnan szinkronizáljuk a belépési adatokat. 

Feltöltve: 2012. 01. 16. 02:02
Copyright © 2012 U'n'IT Network. Minden jog fenntartva.