Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Akciós ajánlatok várják minden hónapban.
Ticket kezelő bevezetés
Meglévő ügyfeleinknél bevezettük a saját fejlesztésű, ügyfeleink igényeihez alakítható hibabejelentő rendszerünket, amivel nyomon követhetővé válnak rendszergazdáink munkaórái.A fejlesztés egy tipikus online ticket kezelő rendszer, amely lehetővé teszi a felhasználók számára kéréseit rögzíteni az IT felé. Így az eltöltött munkaórák, feladatok, fejlesztések, hibák állapotáról "real time" tájékozódhat a ticket tulajdonosa. Kényelmi szempont, hogy az azonosításhoz nincs szükség új felhasználónevet és/vagy jelszót megjegyezni, mert minden ügyfelünknél biztonságos csatornán keresztűl kommunikálunk a cég központi domain szerverével, ahonnan szinkronizáljuk a belépési adatokat.
Feltöltve: 2012. 01. 16. 02:02