Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Akciós ajánlatok várják minden hónapban.
IP alapú telefonközpont - Telefonálás az interneten
Mi a VoIP?A VoIP (Voice over Internet Protocoll) egy olyan innovatív távközlési technológia, amely segítségével a hanghívások az internetes hálózaton, élőben kerülnek továbbításra, szemben a hagyományos vonalas telefonokkal, ahol a beszélgetések alatt egy külön telekommunikációs csatorna (vezeték) biztosítja a hangok továbbítását.
Ez a külön csatorna nemcsak drága, hanem kihasználatlanul hagyja a mai szélessávú internethálózat adatátviteli képességeit is, ennek megfelelően alacsonyabb minőséget képvisel, mint a szélessávú hátlózat.
A VoIP technológia a hangot kisebb adatcsomagokra bontja, ami így jut el a beszélgető partnerekhez az interneten keresztül. Ebben az esetben szükségtelenné válik a külön csatorna fenntartása illetve nem releváns a beszélgetők közötti fizikai távolság sem, mivel a VoIP telefonszám a felhasználóhoz tartozik, nem pedig lakhelyhez/telephelyhez kötött.
Nagyobb vállalkozások már évek óta használják a VoIP technológiát költségeik csökkentésére, ami hozzásegíti a vállalkozásokat működésük optimalizálásához. Egyes esetekben akár 80% - os megtakarítás is elérhető volt VoIP technológia használatával. A technológiai fejlődés eredményeképpen ma már kisvállalkozások számára is elérhetővé vált az IP alapú telefónia, mivel a régebben jelen lévő kezdeti költségek drasztikusan csökkentek vagy megszűntek. Az infrastruktúra fejlődése is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy míg régebben speciális szaktudást igényelt a VoIP technológia alkalmazása, ma már gyakorlatilag szakmai, technikai tudás nélkül is széles körben megoldható az internetes telefonálás.

A VoIP tulajdonképpen ugyanolyan lehetőséget nyújt a telefonbeszélgetésekre, amelyet hagyományos rendszerekben már megszokott, azonban szolgáltatásaiban azoknál jóval több, a költségeket összehasonlítva viszont jóval kedvezőbb.
Ennek megfelelően VoIP telefon használatával Ön és cége:
- költséget takarít meg, mert ez a kommunikációs megoldás nagyságrendekkel olcsóbb a hagyományos megoldásoknál!
- megszokott telefonálási szokásait új lehetőségekkel egészíti ki egyszerűen kezelhető, de mégis sokrétű szolgáltatásokkal!
Két IP telefon között és egy szolgáltatói hálózaton belül a hívások ingyenesek. Ennek megfelelően a vállalat telephelyei között minden beszélgetés ingyenessé válik. Ezen túlmenően a hagyományos telefonvonalak hívása a telefonszolgáltatóknál olcsóbb alapdíjak és percdíjak mellett valósul meg.
További funkciók
Az IP alapú telefonközpont minden jól megszokott telefonközponti funkcióra képes, sőt még annál sokkal többre is. Ezek közül néhány:
- Hívószámkijelzés
- Hívásátadás
- Hívásátirányítás
- Csengetési csoportok kezelése
- Csengetés vándorlása
- Hangposta
- Hangbemondó rendszer
Rengeteg elégedett ügyfél közöttük több önkormányzat és magánszemély is igazolja az internet alapú telefonálás előnyeit.
Bérelje tőlünk a teljes telefonrendszerét!
Ha drágának találja az IP-telefonkészülékek beszerzési költségét, most lehetősége nyílik 1 éves határozott idejű szerződés keretében a teljes telefonrendszert bérelni. A telefonközpont szolgáltatás tartalmazza a telefonközpont szerverteremben, bérelt internetvonalon való elhelyezését, a központ programozását (mellékek beállítása, hangbemondó rendszer beállítása, hangposta rendszer kezelését stb.) esetleges rendszergazdai tevékenységek elvégzését az alközponton.
+
Linksys SPA303 kijelzős VOIP telefon: 2.500 HUF + ÁFA /hó/db

+
LinkPro VIP-330 kijelzős VOIP telefon: 1.000 HUF + ÁFA/hó/db

Belső router funkciójának köszönhetően egyben routernek is használható, így képes kezelni bejövő vezetékes internet kapcsolatot is, vagy Bridge módba kapcsolva tovább fűzhető egy normál, hálózati LAN kapcsolat (PC elé köthetjük).
A telefon az alábbi területeken használható:
- Internetes telefonvonal használatára
- IP telefonközpont esetén, mint egy belső mellék telefonkészüléke.
- Multinacionális vállalatok kommunikációs eszköze. (Országok közti, vagy tengeren túli hívások lebonyolítására.)
- Normál otthoni használatra egy VoIP előfizetés kezelésére.
Alapfunkcióit tekintve a következőket támogatja a készülék:
- Hívástartással
- Hívásátirányítás
- Hívásátadás
- Hívásvárakoztatás
- Konferenciahívás
- DND (Do Not Disturb/Ne zavarj)
- Híváslista (Fogadott, tárcsázott, nem fogadott)
- 10 előre konfigurálható gyorshívó